7/19/07

التقرير المبدئى لتحليل الحامض النووى والطب الشرعى للطفلة هند

انا مش عارف اكتب فى البوست دا اى حاجة من اندهاشى والمفاجا لنتيجة تحليل الحامض النووي D.N.A بالاضافة لتقرير الطب الشرعى لطفلة هند
-------------------------------------------------------------------
أكد التقرير المبدئي لتحليل الحامض النووي D.N.A للمتهم محمد سامي ان المولودة الصغيرة منة الله لا تحمل صفات وراثية من المتهم، وأن مصلحة الطب الشرعي تعد التقرير النهائي لتحليل الحامض النووي لإعلانه خلال ساعات.
تقرير الطب الشرعى : هــنـد يتراوح عمرها ما بين 15 إلى 16 عاما وأنها مازالت بكرا ولايوجد أى تمزقات قديمة أو حديثه بغشاء البكارة وأن حملها نتج عن مواقعة خارجية من الجانى

13 Comments:

ibn nasser - ابن ناصر said...

غرييييييييييييييييييبه
كان قلبي حاسس
تحياتي

amr_hockey said...

البنت ضحكت علينا كلنا بس الغريب هي مش عارفة انها هاتفقس ؟

amr_hockey said...

اه نسيت اقول حاجة هي وقعت بلسانها بالكلام وقالت انه نيمني على كنبه ونام عليا ، مع ان المفروض واحدة في حالتها تستخدم مصطلح اعتدى عليا صح ولا ايه ؟

Anonymous said...

معقول البيحصل دا انا مش مصدقة نفسى ضحكت على الراى العام وهيعمله فيه ايه دلوقتى
وطفلةالبيبى دى هتتنسب لمين

انا مش فاهمة حاجة ياريت توضح الموضوع اكتر ومصراوى مفهمتش منه حاجة

Anonymous said...

عذرية الطفلةدليل واضح على كذبهاولكن اهلها يبحثون عن اب لتلك الابنه المولودة و اكيد ان هناك لعب عيال فى مرحلة مراهقة

http://www.masrawy.com/News/2007/Egypt/Politics/July/19/rape.aspx

Anonymous said...

السلام عليكم موضوع جميل

انا حبيت ابلغك شكر اخويا احمد الجيزاوي علي سؤالك عليه

وارجوا ان تعجبك مواضيع مدونتنا

high_staff said...

هوة بس تصحيح معلومة على سن البنت الناس اختلفت فية بس للاسف اوراق القضية اثبتت ان البنت عندها 11 سنة وماشبة فى ال12 اما بخصوص الكذب
قالوا تلاتة شباب مش واحد .على فكرة البلد كلها بقت كدابة حتى الاطفال يعنى جت عليهم ما هم شايفين الكدب من اكبر راس لاصغرها

Anonymous said...

قال تعالي : " يا أيها الذين آمنواإن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا علي ما فعلتم نادمين " .صدق الله العظيم
يا جماعه المتهم بريء حتي تثبت إدانته وأي حد مننا ممكن يتعرض لنفس اللي أتعرضله الشاب اللي أتهمته البنت يبقي ليه نمسك السكاكين وندبحه ونشتمه ونهاجم النيابة اللي أفرجت عنه . ياريت منستعجلش في أحكامنا ونسيب التحقيقات تاخد مجراها . وحتي لو طلع في النهاية برضه هوه المتهم منندمش أننا قلنا نستني أما تخلص التحقيقات . ياريت بلاش الأحكام الفورية المسبقة ونسيب التحقيقات تاخد مجراها . لأن في النهاية دي سمعة وحياة نسان بريء ممكن تدمر ويبقي ساعتها أتظلم من البنت وأتظلم من المجتمع . ياريت نتقي ربنا لأن ذي البنت مظلمته زي مكل اللي هاجموه بدون وجه حق ممكن يكونوا ظلموه ومدينين ليه بإعتذار . وفي النهاية برضه حقول ياريت نستني نتيجة التحقيقات النهائية هيه دي بس اللي حتقرر هوه بريء ولا لأ .

belal said...

بس حاجة حلوة إن تفكيرها كده

مصر بتطلع عباقرة

Monzer said...

نقول ايه
نجيب العيب على مين
ع الصحافة ولا ع المحور
ولا ع الأب ولا ع الام
ولا نسكت ولا نتكلم
ولا دها اشتغالة نتلهى بيها
هانتجنن يا تامر
بجد اهنتجنن
ماينفعش كده
والله كده عيب

mo'men mohamed said...

الله أعلم فين الحقيقة
ويا خبر دلوقتى بفلوس بكرة يبقى ببلاش

amr_hockey said...

عرفتوا كمان اللي حصل في صحيفة الاهرام الجمعة 20/7/2007 في الصفحة الأولى كاتبين خبر ان محافظة القليوبية ادت للبنت اللي ضحكت علينا كلنا شقة جديدة ومدرسة جديدة وذلك للتخفيف من أثر الصدمة على البنت ، طيب انا كمان كنت في فرح واحد زميلي وواحدة اتحرشت بيا انا كمان عاوز شقة زيها وطبعا مش هاتحاج لمدرسة لأن انا مخلص تعليمي ، وحولوني للطبيب الشرعي انا موافق بس المهم اخد الشقة اللي بموت نفسي عشان الاقيها، ما هي بقت ماشية كده خلاص .

أمــانــى said...

معلش يا بعد اذنك يا تامر انا حابة اقول كلمتين للناس اللى عندك معلقين
أتقــو الله
مش كده ولا احنا خلاص هنمشى ورا كلمتين ونقوم ونقعد ليه كده الصـبر يا جماعة
لسه القضية فى المحكمة